Oleme loonud selle tugijaotise, et aidata teil saada koheseid vastuseid kõige levinumatele küsimustele, mida oleme aastate jooksul saanud.
Kuidas tellimust esitada?
Tellimuse esitamine saidil Topcoat algab toodete ostukorvi lisamisega. Iga toote kõrval on nupp "Lisa ostukorvi". Kui olete leidnud endale meelepärase toote, klõpsake seda nuppu, et see ostukorvi lisada.
Kui lisate ostukorvi esimese toote, ilmub teie ekraanile punane riba, mis ütleb "Sul on ostukorvis X toodet". Tooteid ostukorvi lisades värskendatakse punast riba, et hoida teid kursis ostukorvi lisatud toodete arvuga.
Kui olete lõpetanud kõigi toodete ostukorvi lisamise, klõpsake ostukorvi avamiseks sellel punasel ribal. Ostukorvis saad üle vaadata toodete nimekirja, uuendada koguseid või loobuda ühest või mitmest tootest, kui oled nende suhtes ümber mõelnud.
Kui soovite lisada muid tooteid, saate neid otsides lehte sirvida või vajutada nuppu "Jätka ostlemist". Tooted, mille olete juba lisanud, ootavad teid endiselt ostukorvis. Ostukorv aegub 24 tunni jooksul pärast esimese toote lisamist, nii et sul on piisavalt aega, et valida kõik, mis sulle meeldib.
Kui teie tellimus sisaldab kõiki vajalikke tooteid, sisestage uuesti ostukorvi ja kontrollige tarneviisi. Seejärel kontrollige, kuidas soovite oma tellimuse kätte saada. Kõigis riikides pakume kohaletoimetamist uksest ukseni (teie aadressile), kuid on ka teisi võimalusi meie toodete kättesaamiseks (näiteks tulles neile järele partnerpoest või pakiautomaati). Kui valite tellimuse järgi partnerilt või pakiautomaati, on teil valida partneri/automaadi aadress. Viimaseks sammuks on makseviisi valimine (sularahas paki kättetoimetamisel, internetis kaardiga või muud saadaolevad makseviisid).
Pärast kõigi nende valikute õiget kontrollimist kontrollige, kas teie ostukorvis on soovitud tooted ja kogused. Kui teil on kehtiv vautšer või Red Prices kaart, ärge unustage neid aktiveerida, et oma tellimuse väärtust vähendada. Ärge unustage kingitusi, mida pakume peaaegu iga tellimusega. Kui teie tellimuse väärtus langeb ühte väärtuslävesse, mille eest kingitusi pakume, on teie ostukorvis saadaval nupp "Vali kingitus".
Järgmine samm on tarne- ja arveldusinfo sisestamine. Klõpsake nuppu "Kohaletoimetamine ja arveldamine". Jõuate uuele lehele, kus peate täitma oma nime, tarneaadressi, kulleri telefoninumbri ja meiliaadressi, mida me teiega suhtlemiseks kasutame. Täitke hoolikalt vormi väljad ja saatke tellimus!
Kohe peale tellimuse saatmist saate automaatselt kinnitusmeili ja SMS-i. Mõlemad sisaldavad teie tellimuse teavet ja tellimuse jälgimise linki. Saate sellele juurde pääseda alati, kui soovite oma tellimuse olekut teada.
Samuti võite olla huvitatud:
• Kas tellimiseks pean registreeruma?
• Kas ma saan maksta sularahas kättetoimetamisel?
• Miks ma ei saa tellimust saata?
• Tahan uuesti küsimuste nimekirja näha