Oleme loonud selle tugijaotise, et aidata teil saada koheseid vastuseid kõige levinumatele küsimustele, mida oleme aastate jooksul saanud.
Miks ma ei saa tellimust saata?
Kui te ei saa tellimust saata, kontrollige allpool toodud olukordi. Võib-olla aitab üks selgitustest teid.
Kontrollige, kas olete ostukorvis tarne- ja makseviisid valinud.
Ostukorvis, toodete kohal, on sul väike ankeet, kus pead kontrollima, kuhu soovid, et me sinu tooted tarnime, kuidas soovid tellimust kätte saada ja kuidas soovid toodete eest tasuda. Kui unustasite märkida ühe tellimuse täitmiseks vajalikest valikutest, kuvatakse sellel vormil punane riba ja nool, mis näitavad teile, kus te midagi ei kontrollinud.
Kontrolli, kas kõik ostukorvis olevad tooted on laos olemas.
Piiratud laos olevad tooted võivad enne tellimuse saatmist läbi müüa. Kui mõnda teie ostukorvi lisatud toodetest pole enam üldse saadaval või meil pole enam laos soovitud kogust, annab meie veebisait teile märku, märkides toote kollase ribaga ja võimaldab teil kogust automaatselt reguleerida saadaval laos või eemaldage toode ostukorvist, et saaksite tellimuse vormistada.
Olete valinud rohkem kingitusi, kui on teie tellimuse väärtuses lubatud.
Selline olukord tekib siis, kui lisate ostukorvi mitu toodet, valite välja kingitused, mida saate saada, seejärel muudate mõne toote osas meelt ja eemaldate need ostukorvist. Kui valitud kingituste arv on liiga suur, hoiatab meie veebileht Sind, märkides kingitused kollase ribaga ning lubab Sul ostukorvist üleliigsed kingitused kustutada, et saaksid tellimuse vormistada.
Kontrollige, kas teie tellimuse jaoks on saadaval sularaha.
Kui teie tellimuse puhul pole sularahas kättetoimetamise võimalust, teavitab meie veebisait teid punase ribaga märgitud teatega. Tellimuse saatmiseks tuleb muuta makseviisi ja valida kaardimakse.
Samuti võite olla huvitatud:
• Kas tellimiseks pean registreeruma?
• Kuidas tellimust esitada?
• Kas ma saan maksta sularahas kättetoimetamisel?
• Tahan uuesti küsimuste nimekirja näha