Oleme loonud selle tugijaotise, et aidata teil saada koheseid vastuseid kõige levinumatele küsimustele, mida oleme aastate jooksul saanud.
Kuidas saan tellimuse tühistada?
Tänu meie juurutatud logistikavoo tõhususele saadetakse teie tellimused teele mõne tunni jooksul pärast saatmist. Erandiks on loomulikult nädalavahetused ja riigipühad, mil meie tarnepartnerid ei tööta.
Tellimuse saate tühistada seni, kuni kuller sellele järele tuleb.
Pärast seda, kui kuller on tellimusele järele jõudnud, ei ole seda enam võimalik tühistada. Loomulikult võite sellest keelduda, kui see teieni jõuab, kuid peate teadma, et tellimusest keeldumisel annate meile transpordi eest tasumise kohustuse. Sel põhjusel, sõltuvalt teie tellimuste ajaloost, võib pärast tellimusest keeldumist piirata võimalust kullerile raha tagasi maksta. Endiselt saate meie veebisaidil tellimusi esitada, tasudes need ette oma kaardiga.
Kui teil on vaja tellimust tühistada, täitke allolev vorm:
Samuti võite olla huvitatud:
• Mis on minu tellimuse olek?
• Mis on saatmistasud?
• Kui kaua võtab aega tellimuse kohalejõudmine?
• Kuidas saan tellimuses olevaid tooteid muuta?
• Kas tarned teistesse riikidesse?
• Kuidas saan ostukorvis olevaid tooteid kustutada või muuta?
• Tahan uuesti küsimuste nimekirja näha