MAKSUVABA – Tellimused on tollimaksuvabad ja toimetatakse otse teie ukse taha!
Topcoat

Kasutajatugi

Oleme loonud selle tugijaotise, et aidata teil saada koheseid vastuseid kõige levinumatele küsimustele, mida oleme aastate jooksul saanud.

Kuidas saan tellimuses olevaid tooteid muuta?

Teie tellimused saadetakse teele mõne tunni jooksul pärast esitamist. Erandiks on loomulikult nädalavahetused ja riigipühad, mil meie tarnepartnerid ei tööta. Me saame olla nii tõhusad ainult siis, kui järgime selget ja väljakujunenud logistikavoogu.

Kasvõi ühe tellimuse toote muutmine hõlmab arve tühistamist, AWB-dokumendi tühistamist, arve uuesti koostamist ja AWB-dokumendi taasloomist.

Lisaks nendele asjadele, kui tellimus on juba tarnimiseks ette valmistatud, tähendab tellimuse muutmine karbi leidmist, lahtipakkimist, toote lisamist ja ümberpakkimist. Kõik need asjad viivitavad teiste tellimuste saatmist ja jätavad sageli ruumi võimalikele vigadele.

Seetõttu saab toodete tellimusele lisamine, nende muutmine/asendamine või toote tellimusest eemaldamine toimuda ainult kogu tellimuse tühistamise ja uuesti tegemise teel.

Kui teil on tingimata vaja tellimust muuta, andke meile sellest teada alloleva vormi kaudu, et saaksime selle esimesel võimalusel tühistada:

Samuti võite olla huvitatud:

•  Mis on minu tellimuse olek?
•  Mis on saatmistasud?
•  Kui kaua võtab aega tellimuse kohalejõudmine?
•  Kuidas saan tellimuse tühistada?
•  Kas tarned teistesse riikidesse?
•  Kuidas saan ostukorvis olevaid tooteid kustutada või muuta?
•  Tahan uuesti küsimuste nimekirja näha